نسخه آزمایشی
۱۷۵ بازدید

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان خبرداد:

آغاز نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی هرمزگان از فردا

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان از آغاز نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی هرمزگان از فردا یکشنبه (پنجم بهمن ماه) به صورت وبینار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان هرمزگان، محمد دل‌پسند با اعلام این خبر به ایسنا، افزود: مسابقات ملی مناظره دانشجویان با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و اثربخش و همچنین تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، برگزاری این دوره از مسابقات در نهمین دوره شاهد تغییراتی خواهد بود و به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین با توجه به نوع برگزاری مناظره (غیرحضوری) شرکت‌کنندگان باید نرم‌افزارها و ابزار لازم برای ایجاد ارتباط در زمان مناظره را از قبل مهیا کنند، عنوان کرد: همه مناظره‌کنندگان در طول مناظره باید آنلاین باشند و تصویر خود را منتشر کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان با بیان اینکه در این دوره مسابقات ۲۰ تیم جهت حضور اعلام آمادگی کرده اند، اظهار کرد: تیم های شرکت کننده از دانشگاه علوم پزشکی، فرهنگیان شهید بهشتی، فرهنگیان فاطمه الزهرا، هرمزگان، علمی کاربردی بندرعباس، مذاهب اسلامی، پیام نور بندرعباس، علمی کاربردی بندرلنگه، علمی کاربردی پارسیان و پیام نور بندرلنگه جهت شرکت در مسابقات نام نویسی کرده اند.

دل‌پسند با اشاره به اینکه این مسابقات از فردا پنجم بهمن ماه ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: جهت داوری این رقابت ها از اعضای به نام و متخصص هیات علمی دانشگاه های سراسر هرمزگان بهره خواهیم برد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا