نسخه آزمایشی
۲۱۴ بازدید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، صدیقه مظفر، مدیر اجرایی مرکز رشد جهاد دانشگاهی، با بیان اینکه این رویداد در سه روز بر گزار میشود گفت: امروزه برگزاری رویداد شتاب(شبکه توانمند سازی ایده های برتر) با همکاری مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی و مرکز رشد استان، به عنوان یکی از استراتژی های اصلی جهت تشکیل، رشد وسرمایه گذاری شرکتهای نوپا قلمداد می شود و از این رو، برگزاری این رویدادها در کنار افزایش هدفمند مراکز نوآوری و رشد دانشگاه میتواند نوید بخش آینده­ای روشن با اهداف مالی برنامه ریزی شده باشد.

وی افزود: مجموعه رویدادهای رویداد استارتاپی بسته بندی و فرآوری خلاقانه خرما به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان و با همکاری جهاد دنشگاهی در مرکز رشد جهاد دانشگاهی این استان به صورت انلاین برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز رشد جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه رویداد استارت آپی خرما با هدف کمک به توسعه این بخش و تلفیق دانش و عمل و حمایت از صاحبان ایده و فعالین این صنعت برنامه ریزی گردیده است، افزود: زمان برگزاری این رویداد از ۴ الی ۶ اسفند ماه هست و جوایز تیم های برتر به ترتیب، چهار میلیون تومان، دو میلیون و پانصد هزار تومان و یک میلیون و پانصد هزار تومان است.

مظفر بیان کرد:این رویداد با توجه به برنامه ریزی ۱ بوت کمپ جهت پیش رویداد، و بیش از چهار گارگاه در بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار شد و علاقه مندان بر اساس آموزش ها در این رویداد ارائه شد با ارسال ایده های در این دوره ثبت نام کرده و در کنار سایر علاقه مندان رقابت می پرازند.

این مقام مسئول ادامه داد: صاحبان ایده و شرکت کننده می توانند امروز در این رویداد و یا تیم سازی کنند تا پس از گذراندن دوره های آموزشی در این رویداد شرکت کنند و به رقابت بپردازند از حمایت های مختلف مراکز نوآوری و شتاب دهی و مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برخوردار شوند.

مدیر اجرایی مرکز رشد جهاد دانشگاهی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۳ ایده و محصول به دبیرخانه رویداد معرفی شده اند و روند ثبت ایده و محصول از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی با ورود به سامانه با لینک http://amjad.jde.ir/hr در این رویداد شرکت کنند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا