نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندر عباس > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس > اخبار آموزشی > توسعه همکاری‌های آموزشی و توانمندسازی مدد جویان کمیته امداد با جهاد دانشگاهی
۱۵۲ بازدید

در دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان و مدیرکل کمیته امداد استان تاکید شد

توسعه همکاری‌های آموزشی و توانمندسازی مدد جویان کمیته امداد با جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، محمد دل پسند به وجود ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: وجود این پتانسیل در این واحد دانشگاهی ظرفیت خوبی را جهت اراِئه خدمات متنوع آموزشی و فرهنگی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هرمزگان توسط جهاد دانشگاهی، اضافه کرد: طرح ملی مشاغل خانگی در ۳ مرحله شامل شناسایی مزیت و ظرفیت‌های استان، توانمندسازی و اتصال به بازار کار موردتوجه قرارگرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان نیز در این دیدار گفت: جهاد دانشگاهی پشتوانه خوبی برای دستگاه استان به ویژه درحوزه های آموزش و پژوهش است.

جلیل تراهی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات جامعه به ویژه آسیب های اجتماعی نیازمند مطالعات جامع است، افزود: جهاد دانشگاهی با انجام مطالعات و ارائه طرح می تواند در رفع آسیب های اجتماعی و مشکلات جامعه نقش موثری داشته باشد.

وی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هرمزگان اشاره کرد و گفت: توانمند سازی مدد جویان را ما طبق این طرح که توسط جهاد دانشگاهی ارائه شده، با همکاری این واحد دانشگاهی پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا