نسخه آزمایشی
۱۴۵ بازدید

به گزارش روابط عمومی علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان هرمزگان، نشستی به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس و مجموعه هتل‌های ناز و قدس در محل هتل ناز بندرعباس و با حضور “بیژن خوشنود” رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس، “سهراب بناوند” مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان هرمزگان و “مجید میرزا اسماعیلی” مدیر مجموعه هتل‌های ناز و قدس و اعضای جامعه هتلداران بندرعباس برگزار شد و درنهایت این تفاهم‌نامه به امضا رسید.

بیژن خشنود، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس در این نشست از اهمیت نیروی کار آموزش‌دیده و متخصص به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه نام برد و افزود: با توجه به جایگاه استان هرمزگان و قرارگیری آن در سواحل دریای عمان و خلیج‌فارس و دارا بودن جزایر متعدد و جذب گردشگر، آمادگی مرکز را برای آموزش نیروی انسانی موردنیاز جامعه هتلداران خصوصاً در رشته‌های هتلداری و گردشگری در سطح کاردانی و کارشناسی و همچنین دوره‌های کوتاه‌مدت تخصصی اعلام می‌کنیم.

سهراب بناوند، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان هرمزگان نیز ضمن ابراز رضایت از انعقاد تفاهم‌نامه مذکور بر ضرورت آموزش‌های لازم در حوزه‌های گردشگری و هتلداری تأکید و همراهی خود را جهت رفع مشکلات در حوزه هتلداری اعلام کرد.

مجید میرزا اسماعیلی، مدیر مجموعه هتل‌های ناز نیز در این نشست همکاری بین دانشگاه و مجموعه هتل‌های موجود در بندرعباس را نقطه عطفی در نگاه تخصصی به حوزه گردشگری و هتلداری عنوان کرد و ضمن اعلام نیاز جامعه هتلداران به آموزش تخصصی بلندمدت و کوتاه‌مدت، همکاری در چهارچوب تفاهم‌نامه را خواستار شد.

وی هتل‌ها را به ‌عنوان بهترین مکان جهت کارآموزی دانشجویان هتلداری عنوان و بر ضرورت همکاری جامعه هتلداران بندرعباس با دانشگاه تأکید کرد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا