نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندر عباس > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس > اخبار آموزشی > توسعه همکاری های آموزشی،پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی هرمزگان
۲۲۷ بازدید

در دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان و سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری استان مطرح شد؛

توسعه همکاری های آموزشی،پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی هرمزگان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، محمد دل پسند ضمن معرفی فعالیتها و زمینه های کاری این واحد به ضرورت افزایش تعاملات و همکاریهای بین دستگاههای اجرایی و ظرفیت های موجود جهاددانشگاهی استان اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم از توان تخصصی این نهاد انقلابی- پژوهشی در راستای افزایش کمی و کیفی میراث فرهنگی استان استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی استان با برخورداری از اعضای هیات علمی متعهد و توانمند درحوزه پژوهش و آموزش کوتاه مدت آمادگی خود را برای طراحی و تدوین دوره های آموزشی در حوزه صنایع دستی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری اعلام می دارد.

دل پسند با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در راستای همکاری با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آمادگی لازم برای تدوین سند جامع توسعه بخش صنایع دستی را دارد، گفت: این سند به منظور مطالعات وضع موجود و نیاز سنجی در راستای ترسیم نقشه راه، اقدامات اولویت دار و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بخش صنایع دستی استان تدوین خواهد شد.

سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اعلام آمادگی کرد همکاریهای بین دو دستگاه فرهنگی در حوزه های آموزشی،پژوهشی و اطلاع رسانی توسعه یابد.

سهراب بناوند اضافه کرد: انجام فعالیتهای عمیق و اثربخش را در حوزه گردشگری،صنایع دستی استان لازم دانست و تاکید کرد تلاش سازمان این است از فعالیتهای سطحی پرهیز و فعالیتهایی با اثرگذاری مطلوب انجام شود.

وی به اهمیت مهارت محوری و توسعه آموزشها اشاره کرد و افزود: جهاد دانشگاهی استان در راستای برگزاری دوره های آموزشی همکاری موثری با این اداره کل داشته و عملکرد موفقی نیز از خود نشان داده است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا