نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندر عباس > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس > اخبار آموزشی > صعود ۲ تیم هرمزگانی به یک هشتم نهایی مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
۱۹۳ بازدید

مسئول شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد:

صعود ۲ تیم هرمزگانی به یک هشتم نهایی مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، صادق یوسفی یگانه ضمن اعلام این خبر افزود: مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از تاریخ ۵ اسفندماه آغاز شده که سه تیم از هرمزگان به این مرحله از سری مسابقات ملی مناظره راه یافتند.

وی اضافه کرد: گروه فرهنگ از دانشگاه های علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان با توجه به عدم حضور گروه میزان در مناظره به مرحله دوم مسابقات صعود کرد.

یوسفی یگانه خاطرنشان کرد: گروه عمار نیز روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه در دیدار با گروه آسا از دانشگاه فرهنگیان الزهرا با نتیجه ۹۰ بر ۷۸ به پیروزی دست یافت و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

وی تصریح کرد: در دیگر دیدار این مسابقات گروه حقیقت از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دیداری نزدیک از روز اول مسابقات ۸۹- ۷۹ نتیجه را به گروه فکرت واگذار کرد.

یوسفی یگانه خاطر نشان کرد: بدین ترتیب ۲ نماینده از جمع ۳ نماینده استان هرمزگان در جمع ۱۶ تیم مسابقات حضور خواهند داشت که اولین دیدار مرحله دوم با رقابت گروه فرهنگ از دانشگاه های علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان امروز سه شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا